دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

همکاری با ما؛ بازاریابی

شما می‌توانید از طریق تلیک بر اینجا به عنوان بازاریاب با فروشگاه فایل «داریم نقطه آی آر» همکاری کنید و بدون سرمایه،‌ کسب درآمد کنید!

اگر قبلاً فروشگاه دارید، در قسمت همکاری در فروش، (در صورت ورود از طریق این لینک) کدهای ویژه و اختصاصی بازاریابی شما مربوط به محصولات فروشگاه فایل «داریم نقطه آی آر» (نام دیگر فروشگاه قفسه پاورقی فرهنگ و ارتباطات) را مشاهده خواهید کرد. شما کافی است در فضای مجازی، لینک‌های مربوطه را منتشر کنید مثلا یک وبلاگ بزنید و در شبکه‌های اجتماعی لینک‌های مربوطه (حاوی کد ویژه شما) را بازنشر کنید. در صورتی که خریدی از طریق کدهای ویژه شما صورت گیرد، سهم بازاریابی شما (معمولاً ۲۰ تا ۲۵ درصد) به طور خودکار به حساب شما واریز خواهد شد. گفتنی است امور فنی و برنامه‌نویسی توسط کارشناسان فروشگاه‌ساز فایل‌سل انجام گرفته است و این فرآیندها به صورت خودکار انجام می‌پذیرد. هیچ نیازی به دانش بازاریابی، برنامه‌نویسی وب و از این قبیل چیزها نیست.

اگر تاکنون فروشگاه نداشته‌اید،‌ نگران نباشید! از همین طریق، می‌توانید یک فروشگاه بسازید و سپس با ما همکاری کنید. بعد از ساخت فروشگاه، از این لینک وارد مدیریت فروشگاه خود شوید تا بتوانید در قسمت همکاری در فروش، کدهای ویژه خود را برای تبلیغات و بازاریابی فایل‌های ما پیدا کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">