دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

 

آهنگی که روز مصاحبه خوندم
 
لابد همه ما روز #گزینش رو یکی از حساس‌ترین مقاطع زندگی تحصیلی خودمون می‌دونستیم، اون وقتی که سه به یک پشت میز تو یکی از کلاس‌های سالن چهار می‌نشستیم و باید خوب حواسمونو جمع می‌کردیم که از اون سه نفر لایی نخوریم! 
حداقل برای من که روز مهم و سرنوشت‌سازی به حساب می‌اومد و هنوز هم همان احساس اولیه رو راجع بهش دارم!
یادم نمی‌ره که چندتا از بچه‌هایی که رفته بودن تو کلاس با کلی هیجان سؤال‌ها رو برای بقیه تعریف می‌کردن و می‌گفتن در پاسخ به این سؤال که آیا شما آهنگ گوش می‌دین یا نه گفته بودن فقط مداحی و بس!
من که رفتم داخل، در پاسخ به این سؤال اسم دو تا خواننده‌ای که بیشتر از همه آهنگ‌های اون‌ها رو گوش می‌دادم، بهشون گفتم و بعد هم شروع کردم به خوندن یکی از اون آهنگ‌ها به‌طور کامل! خلاصه یه ۳-۴ دقیقه‌ای داشتم براشون با حس کامل و ادای الحان می‌خوندم! آخرشم برام دست زدن و گفتن که خوششون اومده و بهم پیشنهاد کردن این مسیرو ادامه بدم! واقعاً خدا بهم رحم کرد!
 
 
#خاطرات و عکس‌های خاطره‌انگیز خود را برای ما بفرستید: https://ble.im/abdolah
خاطرات پل مدیریت

 

 

نظرات  (۱)

وااااااااااااااااااای عالی بود حاجی:)))))))))))) دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی