دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

به بهانه یک طرح جلد

مدیر وبلاگ | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

طرح جلد ماه‌نامه فرهنگی‌سیاسی #حیات، #نشریه #بسیج دانشجویی دانشگاه در آبان ۱۳۹۰ که یک پرونده ویژه درباره کشتار #حج در سال ۱۳۶۶ کار کرده بود. بخشی از یادمان شهدای حج خونین در بهشت زهرا هم در طرح جلد مشخص است.

حیات ب59 با سعیدقاسمی
اما عکس سردار سعید قاسمی مربوط به بهشت زهرا نیست! بلکه مربوط به #تحصن دی ۱۳۸۷ در #فرودگاه مهرآباد تهران است برای اعزام دانشجویان به #غزه ؛ نبرد نهایی با #اسرائیل! آن سال‌ها همراهی سردار و بچه‌ها در تجمعات، برنامه‌ها و اردوها زیاد بود.

این اولین شماره مجله حیات با طرح جلد رنگی بود. این شماره به خاطر بهر‌ه‌مندی از این عکس، فروش خیلی زیادی هم داشت. (حتی چند ماه بعد در ایام #راهیان_نور در غرفه‌ حیات در یادمان #هویزه مشتری فراوانی داشت.) از این شماره به بعد، تعداد مشترکان برون‌دانشگاهی حیات به طور فزاینده زیاد می‌شد و حرفه‌ای بودن نشریه به چشم می‌آمد. همین آقای #محمدحسن_میرزایی (معاونت دانشجویی) مسئول توزیع برون‌دانشگاهی قرارگاه نشریات حیات بود و چه تو هویزه و چه جاهای دیگه با روحیه جهادی فعالیت می‌کرد و فروش نشریه را به اوج رسانده بود.

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی