دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

یک کتاب؟!

مدیر وبلاگ | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

استاد اومد سر کلاس یک کتاب کمک آموزشی معرفی کرد از انتشارت دانشگاه امام صادق (ع)

زنگ زدیم انقلاب سفارش کتاب بدیم، فروشنده گفت:

«من این‌جا هرچی گشتم همچی کتابی رو پیدا نکردم مگه شما از دانشگاه امام صادق(ع) نیستید؟ چرا از انتشارات‌تون نمی‌گیرید؟»

عجب فکری! رفتم اطلاع‌رسانی می‌گم

-          می‌خوام سفارش سه جلد از کتاب ... از انتشارات دانشگاه رو بدم

-          نویسنده کتاب کیه؟

-          آقای...

-          متاسفم ما نداریم

-          چرا؟ من چی کار کنم؟

-          نویسنده مرده پس کتاب مال اون واحده، اصل بر اینه که دو واحد از هم جداست. پس باید بری اون واحد از انتشارات همون‌جا بگیری!

-          یعنی من برا یه کتاب برم اون واحد؟!

-          خب یه راه دیگه هم اینه که درخواستت رو مکتوب بفرستی روابط عمومی اون‌ها مکاتبه کنند با روابط عمومی اون واحد ببینند چه می‌شه

-          ان‌شاالله سال آینده هم دستمون می‌رسه درسته؟!

 

** داشتم فکر می‌کردم  تو دانشگاه ما که برگزاری کلاس‌ها و امتحانات مطابق با واحد برادرانه احتمالا  وقتی می‌خوایم یه کلاس رو هم کنسل کنیم چون مطابق مصوبه اون‌هاست باید بری همون واحد هم تقاضای تغییر برنامه بدیم دیگه! این‌جوریه؟

بعضی وقت‌ها این تصور ایجاد می‌شه که انگاری ما زیر یوغ اسارت این واحد برادرانیم ها!

یعنی می‌شه یه روز این دو واحد رو از هم جدا کنند؟!

آخه این هم دانشگاهه داریم؟!


  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی