دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

 

کدوم را باید انتخاب می‌کردم؟
 
روز مصاحبه وارد اتاق مصاحبه شدم؛ یه میز بزرگ که پشتش سه نفر به سبک رئیس دادگاه و منشی‌های یمین و یسارش نشسته بودند.
روی میز یه بشقاب هندوانه و یه بشقاب خربزه بود.
به من تعارف کردند که بفرما.
منم که حسابی استرس داشتم به فکر خوردن نبودم و گفتم نه متشکرم!
اصرار کردند که راه نداره تا نخوری شروع نمی‌کنیم!
منم که دیدم مجبورم انتخاب کنم، پیش خودم گفتم هندوانه هسته داره و خوردنش طول می‌کشه، لذا خربزه رو برداشتم که بخورم.
به محض اینکه خربزه رو برداشتم، یکی از مصاحبه‌گرها شروع کرد به نوشتن چیزی! سکته کردم. گفتم کاش به نیت سرخی خون شهدا، هندوانه رو انتخاب می‌کردم :joy:
 
#گزینش
 
#خاطرات و عکس‌های خاطره‌انگیز خود را برای ما بفرستید: https://ble.im/abdolah
خاطرات پل مدیریت

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی