دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

به سلام‌صلوات اول منبر بیشتر توجه کنید!

بعد از مصاحبه‌ سه‌نفره، رفتم یه اتاق دیگه برای مصاحبه‌ یه‌نفره.
تا رسیدم، طرف سلام کرد و گفت: بسم الله الرحمن الرحیم . . .
همین‌جوری یه نفس چند جمله‌ عربی ادامه داد. فکر کردم از اون سلام و صلوات‌های اهل منبره که اول سخنرانیاشون می‌گن.
با لبخند داشتم نگاهش می‌کردم تا صحبت‌هاشو شروع کنه.
حدود یک پاراگراف مقدمه‌ عربیشو گفت و بعدش گفت: خب! این چه دعایی بود من خوندم؟ ادامه‌شو بخون!
من 



#گزینش

#خاطرات و عکس‌های خاطره‌انگیز خود را برای ما بفرستید: https://ble.im/abdolah
خاطرات پل مدیریت

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی