دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

خاطرات گزینش دانشگاه امام صادق علیه‌السلام؛ لبخند پیروزی!

مدیر وبلاگ | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

 

غول مرحله آخر
 
از همون «سه به یکی‌»ها بود.
یکی‌شون پرسید: چقدر صحبت‌های حضرت آقا را از سایت یا تلویزیون پیگیری می‌کنی؟
گفتم: معمولاً پیگیری می‌کنم.
گفت: مثلاً آخرین صحبت‌شون کی بود؟
گفتم: دو سه روز پیش.
گفت: گوش کردی؟
گفتم: آره!
گفت: پس آمادگی داری از مطالبی که فرمودند، ازت سؤال کنم؟
آب دهانم رو قورت دادم و گفتم: بپرسید ولی موقعی که تلویزیون رو روشن کردم، آخرهاش بود.
لبخندی که نشان‌دهنده پیروزی بود، بر لبانش نشست. انگار که غول مرحله آخر رو شکست داده باشه.
 
#گزینش
 
#خاطرات و عکس‌های خاطره‌انگیز خود را برای ما بفرستید: https://ble.im/abdolah
خاطرات پل مدیریت

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی