دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

دانشگاهه داریم

تاریخ کتبی و خاطرات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

خاطرات گزینش دانشگاه امام صادق علیه‌السلام؛ شما کی اومدی؟!

مدیر وبلاگ | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

شما کی اومدی؟

خاطرات اون روز من خیلی زیاده اما یه خاطره دارم واسه دو سال پیش:
از اونجایی که سن ظاهریم کمتر از سن شناسنامه‌ایم نشون می‌ده، این اتفاق افتاد:

دو سال پیش همین ایام، ساکمو بسته بودم که برم شهرستان! نزدیکای ساعت ۴ بود؛ نزدیک مقبره که تف به ریا سلام دادم به شهدا، دو تا از پدران داوطلب‌ها صدام زدند و پرسیدند: آقا! شما مگه کی آمدی مصاحبه که الآن کارتون تموم شده؟ (بهشون گفته بودند مصاحبه فرزندانشون ممکنه تا ۷ طول بکشه.)
گفتم: من ۸ سال پیش اومدم!
انگشت حیرت به دهان گزیدندی!

#گزینش

#خاطرات و عکس‌های خاطره‌انگیز خود را برای ما بفرستید: https://ble.im/abdolah
خاطرات پل مدیریت

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی